Monday, May 16, 2011

Lappy dah baik dari demam




 
Dengan gumbiranya
lappy aku dah baik dari demam virus. Aku hantar ke kedai… dia godek2 buang segala benda busuk dalam lappy ni then masukan antivirus yang baru... Kena sepuluh hengget jer. Harap lepas ni lappy ni tak de la kena demam kura-kura ke hapa plak. Aku dah la tak pandai benda-benda IT gini harap on terus guna jer…
Naufal pun sekarang ni dah mintak aku belikan computer kaler hitam untuk dia. Di umah tu ada pc dah lama tak guna, hubby cuba buka ari tu tapi katanya dah ada benda yang rosak kena ganti. Ingat nak ganti, tapi lama-lama tak berganti jugak asyik lupa jer nak belikan barang yang rosak tu. Kesian plak ngan naufal.. aka ada la bagi dia guna lappy ni tapi cam biasa la tah ke mana hala dia tekan..risau takut rosak plak. Lappy kan sensitive skit kalau pc tu tak lah sangat. Budak-budak sekarang kecik-kecik lagi dah celik IT bukan macam kita dulu. Sekolah menengah baru nak blajar word ngan email 
(aku la…korang mungkin advance)
Terpikir gak nak hantar kedai baiki pc tu tapi sapa plak nak usung benda alah tu turun naik tingkat 3 ni….Nak beli baru cam membazir plak. Buat apa banyak-banyak lagipun untuk anak-anak aku ja.. abis sangat main game, tengok upin ipin dan playhouse Disney.
Insyaallah… aku akan cuba carikan computer kaler hitam untuk naufal cuma lambat ngan cepat jer…
kaler hitam jugak dia nak..kaler lain dia tak mau

*tugas seterusnya, terjah peserta Naufal N Nureen 2nd Giveaway*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails