Wednesday, May 11, 2011

Haluuuuu... i'm back!


Buat comeback la kunun, padahal baru 4 hari je tak update.. Eh! 4 hari lama tau bagi seorang bloger yg tak berapa nak tegar ni kalau tak update. Rasa cam ketinggalan ketapi plak bila kawan-kawan yang len dah update info-info terkini lagi sensasi.
Hari selasa aku ada exam KPSL.. Kali ni dah masuk kali ke 3 aku amik untuk paper A (perintah am,arahan perbendaharaan & stor) yang paper lain sekali dua amik terus lulus... yang ni tak tau la pasai pa ketegaq sangat nak lulus. 3 jam kena jawab 5 soalan tu rasa tak cukup ja... alih-alih tinggai 1 jam lagi 2 soalan tak jawab, pastu tiap soalan ada pecahan A, B, C.. tawakal je lah... Lagipun dah jawab dah.
Aku tak update bukan pasai aku dok study nak exam tapi pasai aku balik kampung di pokok sena start hari sabtu tu... ye la kan, exam di alor star so kena lah balik sana minta tolong abah aku hantarkan. Aku bawa la dua-dua budak tu naik feri sampai kuala kedah.
Terpaksa la naufal ponteng sekolah 3 hari. Pengasuh ada suruh tinggalkan budak-budak dua ni dengan dia tapi aku plak yang tak bleh duduk bila depa tak dak. Bukan tak harap pada pengasuh tu tapi rasa kesian plak tinggalkan depa. Nanti jawab exam tah ke mana dok ingat kat depa plak.Selagi aku terdaya aku cuba la bawa depa dua walau mana pun aku pi tapi kalau tak boleh terpaksa la tinggalkan jugak.Alhamdulillah... walaupun hubby tak dak aku masih lagi boleh jaga anak-anak dan bawa depa kesan sini. Memang terasa penat la skit sebab semua kena handle sorang-sorang. Naufal ok lah, dah tau apa kita cakap dan boleh bawa diri... tapi cik adik nureen ni yang bikin huru hara.
Hari selasa petang aku selamat sampai ke tanah langkawi bersama nak-anak.. penat jangan cakap la...
malam lepas makan terus tido. Hari ni dah start keja tapi lappy plak buat hal. Nanti aku cita la yer...

Aku ada tinggalkan korang dengan GIVEWAY kan...
Dah join ke belum?
Kalau belum cepat le join walaupun lambat lagi tarikh tutup apa salahnya join awal.
Yang dah join aku tak publish lagi komen korang nanti dah terjah baru aku publish.
ok! bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails