Wednesday, May 25, 2011

Kalau tak tau, tanya la...

Assalam

Sejak hubby di kuantan, yang menjadi  penghubung antara kami mesti la henfon.
Call...Sms... Mms.... Video call tapi minggu lepas hubby bagitau henfon dia rosak, jatuh katil.
So terpaksa la henfon yang dah pening-pening lalt tu di tukar ganti ngan henfon baru...memandangkan bajet ciput dan emergency, hubby amik yang  second hand jer... nokia E5


Colour putih..cantik!
Esoknya..hubby cuba vidoe call aku tapi aku tak nampak pun muka hubby, yang aku nampak pinggan ngan sudu sebab time tu hubby di kedai makan. Puas la digodek-godek cam na nak buat buat bagi aku nampak muka hubby, hubby nampak muka aku. Serius, sebelum ni aku memang tak tau pun nokia E5 tu cam na, bila hubby cakap dia beli yang gitu so aku google gambar di tenet tapi tak cari pun ngan detail lagi.

Aku tanya, ada ke camera kat depan henfon tu?
Hubby jawab, ada....
Aku tanya, dah tu..apasal tak leh guna?
Hubby jawab, tak tau...

Bila cari balik pasai nokia E5 ni, rupa-rupanya memang tak de camera di hadapan.... yang hubby nampak cam kamera tu rupanya flash...hahahaha
Aku dah mula berkhutbah kat hubby
Len kali tanya la habis-habis sebelum beli...cam na guna, apa yang ada, apa yang tak ada... ni tidak, buat-buat pandai... sekarang kan dah rugi. Hubby cakap dia nak p tukar balik henfon tu di kedai kat kuantan tu amik yang len...tak tau la bleh ke tak.

*Aku lebih suka Sony Ericson....pernah sekali je aku pakai nokia 3310 masa zaman kegemilanganya dulu*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails