Thursday, May 19, 2011

Cara-cara memutihkan kulit versi si kenit


Hah!!!!... mai dekat-dekat skit, aku nak crita mai kat hampa ni cara-cara memutihkan kulit dengan begitu mudah, cepat dan paling penting murah. Ni petua aku dapat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai..segala kajian dan penyelidikan dah depa buat, Hasilnya memang mabeles. Tak payah la nak p sental muka tangan badan ngan produk-produk terkini di kedai tu. Buang duit ja….. mahai tau!

La ni hampa tak yah risau dah kalau kulit kat bahagian mana pun hitam hampa Cuma kena sapu ja kat mana yang hitam tu… Sapu lembut-lembut tau baru menjadi.  Model produk ni pun seksi….biasa la strategi pemasaran kan kena la yang seksi, dedah sana sini baru semua rasa yakin skit nak try, dah nampak depan mata. 

Tak mau crita panjang jom kita tengok demonstrasi memutihkan kulit dengan cara yang mudah.

 Kita tuang dulu bedak atas lantai, pastu amik sapu kat bahagian mana nak bagi jadik putih tu...
Saya pilih tang lengan la no.... 

 Kalau tak ukup putih lagi kita tambah ja banyak mana kita suka

 Tara!!!! kan dah putih melepak tu...
Model harus seksi yer...

*awat font aku sat lagu ni sat lagu tu*


4 comments:

  1. boleh diparaktikkan ni..hihi..lepas tu anak akan cakap..mama jadi hantu kak limah...hahahaha

    ReplyDelete
  2. hee...cepat la puteh cmnie....easy way to puteh...huuu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails