Thursday, July 7, 2011

Hadiah Tupperware airtigh

As salam

Lajutan dari entry Won Tupperware Airtight dari Giveaway Tupperware Brand
Hadiah sudah sampai ke tangan aku minggu lepas.




Aku cuma dapat hadiah ni jer katanya benilai RM50 tapi aku tak pasti plak.....lagi pun dapat free sapa tak nak kan? Ramai yang menang hadiah cam aku ni, so aku ingat ada pemenang lain untuk hadiah utama iaitu Samsung Galaxy Tab rupa-rupanya antara kami yang terpilih tu kena lengkapkan slogan melalui sms then slogan terbaik yang akan menang Samsung Galaxy Tab tu.
Korang nak tau apa slogan aku?
:
:
:
:
:
:
:

Aku tak hantar pun slogan tu sebab terlupa, tarikh tutup 26hb jun..... kononya nak pikir dulu slogan yang power alih-alih terlupa terus.......  kompon Samsung Galaxy Tab tu bukan aku yang punya. Tapi alhamdulilah dengan hadiah yang ada tu, ni yang buatkan aku lebih bersemangat nak join CGL yang lain.


2 comments:

  1. bessnya... nak bli tupperware tp x cukup duit aaaa bli tupperware aiskrim jee...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails