Saturday, July 16, 2011

Burung Marah (angry bird)

As salam
Aku tertinggal lrt nih.....sana sini orang dok  main angry bird. Aku tau jugak angry bird ni sejenis game tapi tak tau sebest mana game ni sehingga lah aku try sendiri malam ni. Huh! best jugak... game ni pun simple jerk tapi bila main lama-lama jadik geram plak.... pastu ketagih nak bunuh semua vavi ijau jahat tu.
Memula aku tak amik tau sangat pasai ni tapi bila baca entry CIK GELI terus rasa nak coba. Kuat sungguh aura CIK GELI nih.... 

 Ini lah ropa burung merah yang dok marah kat vavi ijau tu.Burung ni marah sebab vavi ijau tu amik telor depa so bermulalah misi membunuh vavi ijou dengan melastikan diri depa sendiri sampai kena vavi ijau. Korang cuba try main la baru paham.... senang jerk... ni ikut aku la yg baru mula main jap tadi baru level 1 hahahaha.. nanti naik lagik level2 atas lagik susah la kot.

 Tahap kepopularan angry bird ni memang dah sampai ke alam nyata dah ni.... patut la aku ada nampak kat Fb orang jual t-shirt angry bird. Bukan takat t-shirt ja, macam-amacm lagi ada... tapi yang comel patung cam atas tu hah... nak carik 1 la letak lam keta...gantikan stich yang dah buruk tu

 Angry bird pun aku main tak abis level 1 pun lagi.... dah ada pulak angry bird Rio plak dah.
Nampak gaya cam lebih kurang je game nya tapi tak tau la sebab aku tak tengok lagi ropa game rio ni lagi.
Angry bird ni korang leh main online ataupun off line.
Ini yang aku dapat di komen kat blog CIK GELI jugak
Ada macam-macam cara leh main game ni, salah satunya korang main online disini 
http://chrome.angrybirds.com (guna mozilla atau google crom)
pastu kat belah bawah kanan tu korang leh download untuk main cara offline (aku malas nak print screen)

Ada ke yang nak buat baju raya cam gini tahun ni?

* kalau sapa-sapa ada cara len untuk main game ni bleh share kat komen box yer*


2 comments:

Related Posts with Thumbnails