Friday, July 15, 2011

Packing time!

As salam

Hubby dah pun selamat sampai kuantan dah, aku baru nak update crita ni. Bukan ada apa pun tapi nak jugak tempek kat sini....hehehe
Hampir 2 minggu lebih hubby cuti so dah sampai masa kena bersiap-siap segala bagai barang nak bawak ke bumi lebanon nanti. Time balik sini ari tu hubby dah bawak balik 3 biji beg dah tapi tak berapa nak penuh lagi pastu tambah lagi barang dari sini makan full la 3 biji beg tu. Banyak benda kena beli nak buat stok takut kat sana nanti tak dak plak, kebanyakan barangan peribadi la cam minyak rambut, deodorant dan yang seangkatan denganya... bukan apa takut kat sana tak dak plak jual jenama yang hubby guna la ni.


Orang sibuk berkemas, budak kecik ni pun sibuk sama dok memunggah.
90% pakaian adalah uniform yang macam aku crita ni selebihnya yang biasa, tu pun aku suh hubby bawak banyak tapi dia tak mau...katanya kat sana banyak pakai uniform ja.... entah la, betul ke tidak.

Kebanyakan barang ATM kasi just tambah skit-skit jer...
Ini pun dapat jugak
Selipar cap Bata
Lotion bandan cap vaselin
Lip's balm cap apa tah aku dah lupa (penting ni sbb hubby selalu bibir kering)
Cawan pinggan cam masa rekrut tu pun ada.....yang kaler hijau tu.

Tapi yang paling nureen suka skali benda alah ni

Topi untuk musim sejuk kot.... aku pun tak tau.
Al maklum lah aku mana penah pi obersea yang 4 musim tu.... takat p siam ada la skali.

Gedebuk-gedebak maka siaplah 3 biji beg hampir penuh... tu pun simpan space untuk barang yang ada lagi di kuantan. 1 beg besar panjang berat nak mampus (ATM punya)... 1 beg sumbangan MAS untk hand carry.... 1 beg troli saiz sederhana sendiri punya.... tambah 1 beg lappy
hah! amik ko, gini la rupanya masa aku p hantar di jeti ari ahad lepas

Semua wajib warna hitam.... kalau nak tambah beg sendiri pun kena warna hitam jugak warna len tak bleh...hubby la cakap gitu, jangan tanya aku pasai pa...... tinggai lagi seminggu hubby akan meninggalkan bumi Malaysia... aku harap semuanya di permudahkan nanti.
Sorry... gambar tak ok sbb pakai hp jer... kamera hubby dah bawa p sana.

* Ada something hubby tak bagitau aku tentang kursusnya di Kuantan, bila aku tanya baru hubby buka cerita...... nanti aku crita skit kat korang yer....*


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails