Wednesday, June 1, 2011

RED KEBAYA


Bukan nak review crita ni, aku pun tak tengok.
Cuma nak tanya uolls kat mana nak cari kebaya nyonya or kebaya sulam. Kalau boleh kedai online la senang skit...Kalau kedai kat mana-mana pun bleh jugak...
Dah lama tak pakai kebaya nih....tu pasal raya tahun ni ingat nak cari kebaya sepasang. Dulu zaman muda-muda aku memang suka sangat ngan kebaya...pastu dah kawen dan ada nak dah jarang pakai dah sebab badan naik skit so baju kebaya yang lama tu dah tak muat. Pas tu tiap kali buat baju nak elak dari tak muat aku buat je lah baju kurung...selamat.
Dalam banyak-banyak warna, aku memag tetarik yang kaler merah jugak..tak tau pasai pa. Dulu aku suka biru sekarang dah ubah selera plak.Nampak menyerlah jer bila pakai kaler merah . Kalau boleh nak cari yang sulam atau bunga simple-simple ja tak mo lah yang macam orang nak buat menikah tu. Paling penting harga yang berpatutan dengan ketebalan purse aku.

*Dah mula tempah baju raya ke?


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails