Friday, June 10, 2011

Seminggu yang cool

As salam



Sapa rasa cool ari ni angkat keyboard..... eh! yang tak angkat tu hot la kot no...

Aku dah seminggu dah dok cool dalam opis nih...
Tak tau la sapa yang jaga temperature aircond kat bangunan ni...awat la dia set yg low sangat ni, tambah plak ngan cuaca yang mendung kat luat tu...naik kebas dah kaki tangan aku.
Bukan ari ni ja, bleh kata sepanjang minggu ni aku ngan opismate lain keja ldaam suhu cam musim sejuk kat obersea plak (pandai je cam la penah p obersea)
Bak kata opismate aku, kalau kita beli ikan pastu simpan kat opis blik masak petang nnt pun ikan tu ok lagi sbb kat sini dah rasa cam dok lam peti asi dah ni... Kata dalam langkah penjimatan elektrik..kena tutup lampu dalam opis bila tengahari tapi aircond kalau sejuk gini pun makan letrik kuat gak kan? rasanya lah...sbb aku tak ada aircond kat umah.
Bilik yg dok control aircond tu dekat jangan opis aku ni tp mana bleh nak memandai p dok ubah temperature tu..silap-silap nanti meletup ke hapa mampus aku.

Ok ~tata~


2 comments:

  1. hari ni tak cool ct... busy. dah tu opis kami tu macam sauna... dulu bukan main sejukk nya...sekarang sauna sudah... huhuhu!!

    ReplyDelete
  2. @Amyna ok la tu...tak payah susah payah p sauna nak buang lemak, kat opis pun bleh bersauna jugak...hehehe..gurau jer myna.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails