Friday, June 3, 2011

Asus? OK ke?

As salam

La ni dah sorang dok utara sorang dok timur....medium perhubungan mesti la dengan gadjet2 yang zaman aku skolah dulu dikira orang kaya ja yang ada then zaman la budak skolah rendah pun dok usung sana sini... tak lain tak bukan ialah laptop @ notebook @ netbook

Aku ada 1 laptop yang dok guna la ni la... pastu PC kat umah ada 1 tapi dah kira idup segan mati tak mau dah.. bila hubby p kuantan laptop ni tinggal kat aku la tapi ada jugak perancangan nak beli bila hubby dah nak berlepas nanti tapi nampaknya perancangan tu terpaksa dipercepatkan diatas sebab-sebab yang dibagi oleh hubby. Sebabnya... dia susah nak buat keja sebab kena pinjam laptop dari member yang juga nak guna pastu nak kuar p CC jauh dan malas. Maka, balik weekend ari tu terbang juga $$$ untuk



Serius aku memang tak pandai bab-bab benda IT gini, bila hubby cakap dia nak jenama ni aku cam tak best plak sebab aku tak pernah dengar pun..... Brand baru ke? bila budak kedai tu terang segala bagai baru la luas skit kepala otak aku ni, kalau tak yang aku tau HP, Acer, msi, apple, toshiba,lenovo.....
Inilah baby baru tu...

Teruk kan aku ni, bleh kata tiap-tiap ari surf internet tapi Asus pun tak tau...

* Uolls guna brand apa? ok ke?


1 comment:

  1. assalammualaikum...zu skrg guna Toshiba...
    sebelum ni guna ASUS...ASUS ok, sangat baik bagi yg pandai jaga...zu pakai dia dalam 6 tahun..format pun dalam 2 kali je..!! dan bila sampai 6 tahun..hntar pergi kedai ASUS, sbb dah tak leh on...tauke tu tanya

    "lu pakai laptop ni bapa lama?"
    "6 tahun dah uncle"
    " what?? 6tahun?? lama ooo...lu pandai jaga"
    " kenapa?"
    "ala...laptop ni...sbrg brand pun..stkat 2-3 tahun je dia elok, lepas tu kena tukar mcm2 dalam dia"

    mmg tersenyum simpul la..sbb kena puji pandai jaga...mmg segala bnda tak pernah tukar, cuma format je...jadi, jngn risau sal ASUS...tapi kena pndai jaga la ye...mcm jaga baby..hehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails