Friday, February 18, 2011

Perhatian kepada pemilik Honda City & Jazz

Ramai dah yang dok bercerita pasal penarikan balik hampir 23K unit kereta Honda model City & jazz di pasaran sebab ada something yang tak kena. Aku pun just dengar dalam Buletin Utama malam semalam la... tu  pun dengar tak dengar ja sebab dok riuh ngan anak-anak main cam tongkang pecah..
Korang ada ka yang pakai keta Honda cam gini


Kalau ada tu dan nak kompomkan keta korang terlibat ke tak boleh la p tanya mana-mana showroom honda terdekat ataupun call salesman yang dok promot masa korang beli keta tu..
Aku kalau ada masalah ngan "si hitam" memang salesman (kamarol) yang aku cari dulu.
Keta breakdown ka....eksiden ka...ataupun nak buat appoiment servis sekali pun si kamarol ni la yang aku call.

Alhamdulillah.... "si hitam" aku tak terlibat sebab  model 2007


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails