Monday, February 28, 2011

Cer citer..cer citer...


Kuat sungguh penangan HKLBR ni, sampai budak-budak kat taska anak aku pun dok cakap gitu.
Bebudak sekarang ni memang cepat blaja benda-benda gitu. Anak aku jer tak tau apa pasai HKLBR sebab dia tak tengok...penakut tu...tengok iklan citer hantu pun tutup muka dah.

Aku ada 2, 3 citer nak gitau korang tp rasanya ari ni tak leh nak citer panjang-panjang sebab ada baucer dok berlonggok kat atas meja.

Citer pertama: Malam ni tepat jam 12.45 "Happy Birthday To Naufal" (5thn)
Citer kedua: New baby coming soon
Citer Ketiga: Back to manual

Nak taip entry memalam pun tak sempat aku ni, ada jer keja nak buat... Dah siap semua keja mata lak buat hal...mengantuk tahap gaban...so ZZZZZZZZZ...

Ok lah, nanti aku citer yer... korang nak tau ka dak?


* cam nak buat simple Giveaway sempena Birthday Naufal *


1 comment:

  1. happy birthday untuk naufal..
    semoga menjadi anak soleh...

    New Entry: Mari belajar mewarna

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails