Monday, February 21, 2011

Disini ahad bukan hari cuti




YES!!!!!!

Lokasi kejadian: Umah aku
Masa: 8 Pagi (ahad) 20-2-2011

Pagi-pagi aku bangun cam biasa.. mandi then bersiap-siap sebab jap lagi nak p klinik ada check up bulanan Nureen. Lepas bersiap baru aku kejutkan budak dua orang tu... pastu bawa p bilik air bagi mandi. Tengah dok mandikan depa aku cam rasa lain jer... cam ada benda yang tak kena.
Pikir punya pikir.. aku lari kuar p tengok jam... pukul 8.30.
ALAMAK!!!!
Hari ni Naufal sekolah lah... Aku je yang tak keja
Kedah  kan cuti ujung minggu hari jumaat ngan sabtu so ari ahad Naufal sekolah la. Yang boleh buat aku lupa tu sebab aku ni keja, cuti hujung minggu ikut KL sabtu & ahad. Dah sebulan lebih naufal sekolah cam na aku boleh lupa ni.
Dah lewat sangat aku nak hantar naufal lagipun baju sekolah apa pun aku tak iron lagi.
Maknanya semalam naufal ponteng sekolah disebabkan penyakit lupa aku ni.

*banyak makan kepala ikan ke aku ni...


2 comments:

  1. hehe... nanti wat alarm jam 6 pagi setiap ahad :D

    ReplyDelete
  2. ha ha..... memula pindah manjung pun terbengong sebab dulu kat kedah ahad kerja... bangun pagi ahad dah kelam kabut. naseb bek leh intai jer opis dari tingkap umah.... baru teringat opis tutup. =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails