Friday, February 18, 2011

Percutian ditunda


*Comel budak ni*

Huhuhuhu....... sedihnya....
Cerita pasai plan aku nak bercuti cam KATSINI berkemungkinan besar terpaksa ditunda.
Plan awalnya nak bercuti bulan 3 ni tp akan ditunda ke penghujung bulan 5 masa cuti sekolah tu.
Ada beberapa faktor yang aku perlu amik kira terutamanya dalam hal jumlah cuti tahun aku yang sikit.

Tahun ni aku tak de cuti yang di bawa dari tahun lepas so cutinya hanya 20 ari je lah.
Ari tu ingat bila aku cuti bulan 3 ni, pengasuh (kak sal) pun bleh cuti balik kampung tapi dia cakap dia nak amik cuti bulan 5 sebab ada kenduri di kampung. Kalau bulan 3 pun aku cuti pastu bulan 5 pun kena amik cuti lagi.... abis la cuti aku. Tu, tak kira lagi yang EL ke hapa... anak-anak sakit pun kena amik cuti jugak. Tak harap aku, kalau anak sakit hubby yg jaga... tak senang aku nak buat keja kat opis. Hujung tahun nak cuti beraya lagi...puasa thn lepas pun tak abis ganti dah pikir raya dah...hehehe

Lagipun BFF aku nak turun Langkawi ujung bulan tu jugak... lepas depa terbang ke KL balik aku pun ikut skali la. Kalut je kan aku ni, nak bercuti sekali sekali pun nak heboh... orang len tiap-tiap bulan bercuti tak cerita pun.. aahhh.. pedulik hapa... aku nak cerita gak. Korang nak tau gak kan?

* boring giler weh dok lam pulau ni... p balik...p balik kat situ jugak*


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails