Tuesday, January 11, 2011

Pasal cousin aku

SALAM

Ni entry sambil menyelam sambil telan ayaq la..
Pasai nak update blog aku 1 hal pastu sekali la ngan nak promot blog cousin-cousin aku.

Ummi Shuhada @ SIS SOMEL
Ummi Nadiah @ NADZ
Ummi Maisarah @ umme

Nama depan sama sebab depa ni 1 mak 1 ayah.

SIS SOMEL
 http://thesomellomels.blogspot.com/

Orang yang bertanggungjawab mencungkil bakat aku dalam berbloging..hehehehe dia la yang ajaq aku buat blog dari A-P. Q-Z aku godek-godek sendiri...
Cousin yang paling rapat ngan aku, dok kat putrajaya sebab dia ngan hubby dia keja kat sana. Anak dah 2 pastu ada lagi 1 on da way, insyaallah 3, 4 bulan lagi kot. Tak sempat aku nak kejar depa ni buat anak...
Aku suka baca entry dia, bukan sebab dia cousin aku tapi sebab cara dia tulis tu cam kita bleh bayang benda tu depan mata. Kalau tak caya p la terjah blo SIS SOMEL ni.

 NADZ
http://azlynadz.blogspot.com/

Ini adik pada SIS SOMEL tadi. Baru je Kawin bulan jun tahun lepas dan ogos tahun lepas juga baru start berblogging. tapi tak aktif sangat sebab bz kot... keja kat perlis. NADZ ni sekarang PJJ ngan hubby dia, kalau tak silap aku hubbynya bekerja di KL.
Boleh jenguk blog NADZ untuk baca kisah banjir di perlis baru-baru ni.

 UMME
http://ummemaisarah.blogspot.com/

Yang ni pun adik SIS SOMEL dan NADZ, anak yang bongsu. Ini budak banyak pandai oooo....  lepasan Ijazah  dari UPSI tak tanam anggur lama sebab lepas jer convo dapat temuduga then  sekarang dah mula jadi cikgu kat Ipoh. Ngajar Fizik tu..
Kalau korang tengok orangnya tak caya dia ni cikgu sekolah menengah sebab korang akan ingat dia budak sekolah menengah. UMME ni comel tau, hitam manis pastu yang syok dia suka sengeh jer... Tapi awas, jangan nak try ngorat sebab dia dah berpunya. Tunggu apa lagi, jom kita p skodeng blog UMME.... tengok myvi baru dia WUTTT...WUTTT.
Untung no, dpt first gaji dah leh beli myvi...tak macam aku ni, sampai 8 thun keja tak leh beli keta sendiri lagi dok tumpang keta hubby ja..

note: aku ramai cousin tapi yang ni ja yang aku tau ada blog then depa yang paling rapat ngan aku


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails