Monday, January 10, 2011

Hair Dryer 10K

SALAM

Uolls guna hair drye tak? Kalau guna, yang jenis mana uolls guna? Tiap-tiap hari ke uolls guna?
Banyak betul soalan aku kan... sebenarnya aku ni baru je ada hair dryer (dah 2 bulan kot) tapi aku ni tak berapa pandai la nak guna menda alah ni, lagipun ni first time aku ada hair dryer.
Alah... selalu aku keringkan rambut pakai towel ja, pastu dok kat depan kipas angin yang dibuka paling laju.
Dah ada ni, cepat skit la aktiviti mengeringkan rambut tu...


hair dryer uolls ada ke yang macam ni?
Zebra pink!

Jangan tak caya ni pun hair dryer jugak



Dan ini pun sama

ni sesuai untuk gegirl

lain pesen skit yang ni tapi fungsi sama


Bunga-bunga gitu

 polkadot

ni sesuai kalau yang suka english style
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Tapi
Mana hair dryer 10K tu?
:
:
:
inilah rupanya



Percaya tak? aku dapat ni dengan nilai 10K ...................
point Kad kredit hubby
Jangan silap baca yer.... bukan RM 10K
Gila ke apa, aku nak beli hair dryer RM10K... lebih baik aku p beli barang kemas kat wah chan tu... dah la wah chan dok antaq sms promo jer...

note: seminggu berapa kali uolls basah rambut yer.....hehehe

1 comment:

Related Posts with Thumbnails