Wednesday, January 12, 2011

Hadiah Birthday Siti Nurhaliza

SALAM

11-01-11
Tarikh birthday Datuk Siti Nurhaliza yang ke-32.


HAPPY BIRTHDAY!!!!!

Tahun ni dengarnya ct belum dapat lagi hadiah dari suami tercinta Datuk K, agak-agak uolls apa hadiah untuk Ct tahun ni? Ada yang mengatakan Ct hanya minta sebuah Macbook pro.
Itu je ke Ct?  bukan sebijik dua 50 bijik pun Datuk K boleh beli kat Ct.

Tahun 2008 hadiah Mercedez Benz hitam RM 800,000
Tahun 2009 hadiah Jam Tangan Richard Mille RM 250,000
Tahun 2010 hadiah Hand bag Loius Vuitton RM 40,000

Tahun 2011 ni, Datuk K tak sempat nak beli hadiah untuk Ct sebab sibuk then Ct hanya minta Macbook ja..

Esok lusa ada la nanti crita pasai hadiah birthday Datuk Ct ni kuar, ramai yang nak tau ni.... terutamanya isteri-isteri yang ada angan-angan nak minta benda yang sama dari suami masa birthday.

note: perasan tak, makin lama makin murah hadiahnya


10 comments:

  1. hahahaha! perasan , memang menurun nilai tu, hehehe :)

    ReplyDelete
  2. hahha..mkn lama makin murah...apa yg lbh penting bagi ct mesti kasih sayang...jadi hadiah murah pun x apa...

    ReplyDelete
  3. hihihi... aha la... makin lama makin murah... ^_^

    ReplyDelete
  4. selalu dapat hadiah kasih sayang jer...itu pun dah lebih dari cukup mewah....huhuhuhu..!

    ReplyDelete
  5. Salam knl...

    Ha'ah...makin murah kn??? huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha yelah makin tua makin murah lak harga adiah tokti ahaksss!!

    ReplyDelete
  7. dato K ngan dato CT dua2nya kaya...duit ratus2 ribu tu bagi depa biasa jer kan??bertuahlah badan...
    suka dato CT, tpi tak suka dato K..hahhahhahaha

    ReplyDelete
  8. haha sungguh perasan. banyak lak tu beza dari tahun ke tahun.
    tp xpala.. CT sndiri pun duit dh banyak, xyah harap laki belikan, t0l tak?
    lainla macam kita2 neh...

    jom ke THE SOMEL LOMELS pulak..
    Sengal Zone: Jenama handphone ku!

    ReplyDelete
  9. harga hadiah makin murah sebab hutang makin tebal ...ha ha ha..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails