Thursday, January 13, 2011

Bikini Vs Anak angkat

SALAM

Ramai dah dok crita kat sana sini pasai Fasha Sandha  berbikini di bali. Kalau kat malaysia ni mungkin separuh bikini je kot dia berani pakai cam masa parti Hallowen (betul ke aku eja) ari tu tapi bila dah p luar dari malaysia dengan selambanya dia pakai cam tu siap dok berjemur kat pantai lagi. Maybe dia ingat kat sana tak dak sapa kenai dia kot.... betoi la tu sebab yang letak gambar tu di internet kawan dia yang p sekali ke bali.
korang dah tengok ke?
Kalau tak tengok jom kita tengok



Fasha mengaku itu memang gambar dia dan dia dah minta maaf dengan peminat tapi aku suka statment dari
CIK GELI dalam entry dia pasai fasha minta maaf ni.

Korang tau tak sebelum keluar crita pasal bikini ada jugak crita pasal Fasha nak amik anak angkat

I’m thinking to adopt this babygirl name Khairunisa. She’s cute, 11months. Her father left her. Her mother (19years old), has got 9siblings n struggling with her life. what do u think? Pls advice.
ini kata fasha la

Bila baca ni, aku  ingat tahun ni si fasha dah tak mo ada crita tak elok  tup-tup sehari dua kuar plak isu bikini.

ikut suka hampa la.... tak bleh nak buat apa dah...



4 comments:

  1. provokasi je lebih...minta maaf ngn peminat wat per...minta maaf la ngan Allah...


    tapi kita suka dia telanjang la...ada berani tak...hahaha

    ReplyDelete
  2. cite psl pasha ni x sudah kan

    ReplyDelete
  3. 1st, background dh bertukar wajah! kiut n fancy..

    Hmm xtau nak komen apa tp sedih gak la kan klu org melayu kita pakai2 cam tu kat luar..
    tu lah, better cepat2 kawen, boleh pakai2 tunjuk kat laki kat umah..

    bab anak, pikir 2,3, kali la nk jaga ank org kan sbb tu amanah Allah. klu kita sndiri xbetul, camno?

    ReplyDelete
  4. biasalah artis...dah x sedar diri...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails