Tuesday, January 18, 2011

HeartBeat - aku dah daftar korang bila lagi?


Dah lama tau pasal HeartBeat ni tapi aku jer yang malas nak daftar. First time tengok iklan HeartBeat di Blog MamaZharfan. Pastu ramai yang join sebabnya memang berbaloi...

Tengok ni, apa yang uolls dapat bila join

klik untuk lebih jelas

Rugi pulak rasanya aku lambat join, so ari ni pagi-pagi lagi aku dah mulakan operasi mendaftarkan blog aku dan meletakan banner di tempat yang sepatutnya.

Macam mana nak join?
Meh dekat skit, aku nak tunjuk cam na..

 Nampak tak banner HeartBeat yang dok lip lap kaler pink tu?
Klik kat situ
(kat side bar pun ada jugak)

Pastu kuar cam ni
Klik kat kotak yang aku letak arrow tu

Kuar cam ni plak 
Klik lagi kat create account. kena la buat akaun dulu yer...
Kalau nanti nak beli barang dalam HeartBeat guna akaun ni lah...

Kemudian isi maklumat uolls kat borang cam ni 
Tadi, bila aku siap isi terus dapat diskaun untuk beli barang di HeartBeat.
Best kan? belum apa-apa dah dapat diskaun

Ok.. teruskan 
Klik lagi kat
 [MY HB!Affiliate]
 isi lagi maklumat uolls untuk urusan pembayaran

Untuk letak banner di blog
Klik pada GET A CODE kemudian pilih bentuk banner yang mana berkenan
letak le seberapa banyak yang uolls suka.


Yang Penting
HEARTBEAT TAK AFFECT PADA NUFFNANG

Banyak lagi info pasal HeartBeat uolls boleh baca di
http://suzie284.blogspot.com/2010/12/sedikit-tips-psl-heartbeat-mcm-mana-nak.html
http://suzie284.blogspot.com/2011/01/hows-your-heartbeat-mine-dh-boleh-2nd.html

Tunggu apa lagi.... cepat join

7 comments:

  1. MJ pun baru je register heartbeat...
    dan MJ dah klik u'r heart harinie.. :)

    ReplyDelete
  2. ai pn dh register..
    earning dh de, tp baru rm1.00++ , hihihi..
    sy pun de wat n3..
    cekidot yer..

    http://lilo80.blogspot.com/2010/12/jana-income-baru-heartbeatcom.html

    ReplyDelete
  3. wooooooooo~ boleh eaa... emm ... tak slh try kn..

    ReplyDelete
  4. Anonymous17/1/11 12:23

    heheh dah reg juga
    dah klik2 hb awk

    ReplyDelete
  5. dah register hb...
    dah klik hb...
    tq...

    ReplyDelete
  6. ramai dh join ni..kita je ketinggalan lg.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails