Wednesday, March 16, 2011

Syyyyy….ni rahsia tau! (part II)


Sebelum ni abis sampai no 16 je kan... so kita sambung skit lagi

17-Masa sekolah menengah, aku suka balut buku sekolah ngan poster-poster artis dalam majalah hiburan. Selalu yang bahagian tengah majalah tu ada gambar artis, pastu kertas dia pun jenis tebal skit kan…


18- Aku berkenan ngan nama Naufal bila tengok nama budak yang berlakon dalam teater Puteri Gunung Ledang yang jadik anak sultan tu… nama dia naufal. Then bila aku rujuk dalam buku nama-nama islam tu, maksudnya pun bagus so begitulah naufal dapat nama “syed naufal Haziq”

19- Aku tak suka jumpa doctor….klu sakit skit-skit tu aku just makan ubat dari farmasi ja..

20- Kereta idaman aku…. Toyota caldina (buat masa ni) tapi rasa sehari dua ni, ati dah tertawan ngan Honda insight pulak…berangan je lah

21- Aku tak suka tunggu orang dan orang tunggu aku

22- Bab-bab sukan ni aku memang fail… tak minat la. Main game lam pc bleh la

23- Dari tingkatan 1 hingga sekarang aku masih lagi guna pensil case yang sama. Pensil case tu aku beli ngan budak cina dalam kelas aku, budak cina tu ada jual macam-macam barang guna catalog tulis cina .. alah yang boleh oder name card gambar macam-macam. Masih elok lagi….

24- Dulu aku keja under pentadbiran ARMY…. Keja aku bayar gaji AIRFORCE….tapi jodoh aku ngan NAVY

25-Impian aku satu hari nanti…. Rumah sendiri (2storey)…. Ada bisnes (kecil-kecil pun ok dah)…. Anak-anak Berjaya…..pergi mekah (bawa mak abah skali)….memiliki semua yang tersenarai dalam wishlist aku. Amin….

Aku tag sesiapa sahaja yang baca entry ni.... Kalau dah buat tag ni, bagitau la kat aku.. nak jugak aku tau apa rahsia korang
~TAMAT~


1 comment:

Related Posts with Thumbnails