Thursday, March 3, 2011

Naib juara Am Photografi New Year giveaway

Ini kemenangan  hasil dari blog contest aku
http://thecolourfulisland.blogspot.com/
Kat situ segala contest dan giveaway aku join

Dan yang terbaru aku menang tempat kedua untuk



Hadiah berupa Pakej fotografi bernilai RM100 dan Voucer RM30 dari kedai AM Colection
Aku dah email kepada pihak penganjur supaya minta ditukarkan hadiah pakej fotografi tu kepada hadiah lain.. sebabnya aku di langkawi susah la nak buat sesi fotografi. Pihak penganjur bersetuju untuk print dan framekan gambar yang akan aku hantar nanti.
So sekarang kena cari gambar yang cantik-cantik dan pilih barang di AM Collection untuk diredeem.

Tahniah jugak pada pemenang yang lain... jom terjah

Create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails