Friday, March 4, 2011

Beli kain sulam indonesia dari Anuar Zain


* best arrr lagu tema Hikayat merong mahawangsa ni*

Siapa tak minat Anuar Zain sial angkat keyboard... hahahaha 
aku tak angkat, maknanya aku suka la ....
semalam ngan ari ni aku tengok ramai yang buat entry pasal Anuar Zain rela dicium oleh peminat masa dia perform minggu setiausaha nanti.
Aku pun nak jugak buat entry pasai anuar zain tapi critanya len skit la..

Dalam dok belek berita harian semalam (3-3-2011) kat ruangan yang ada banyak iklan-iklan tu, aku tertarik dengan iklan ni yang

Korang yang baca Berita harian... perasan tak iklan ni?

Ni petikan dari iklan tu
JOM SERTAI SAYA, Anuar Zain sebagai usahawan capital boutique, rebut peluang mengedarkan barangan berjenama serta produk sulaman indonesia sepeerti kebaya, baju kurung, tudung dan telekung. Untuk keterangan lanjut SMS.......

Betul ke ni? korang ada ke pernah dengar pasal Anuar Zain jadik usahawan Capitol Boutique tu...
Aku ni, walaupun minat Anuar Zain tapi tak tau sangat pasal live dia just suka lagu yang dia nyanyi jer..

Kalau betul, ok lah... takut tak betul jer..
nanti jadik cam kes Rosyam nor pulak.


1 comment:

Related Posts with Thumbnails