Wednesday, March 2, 2011

Menerjah REDMUMMY di tasik Titiwangsa


Siapa tak kenal REDMUMMY? Bukan takat blogger jer kenal, bukan bloger pun kenal gak tau… mak aku kat kampung pun baca citer REDMUMMY kat paper tu.


AKU?

Silap banyak kalau aku tak kenal REDMUMMY boleh kata tiap-tiap ari aku terjah blog merah menyala tu Cuma REDMUMMY jer tak kenal aku..hehehehe. Walaupun aku tak letak REDMUMMY dalam bloglist tapi blog merah tu dah aku save sebagai faveret page aku.

Korang dah tau ke sekarang REDMUMMY ada projek baru dengan DD. Projek Vlog by 1Tube.my ni ala-ala sesi terjah abg nas rambut ketak tu …. Ari tu, REDMUMMY ada buat 1 entry dimana korang bleh drop soalan untuk REDMUMMY di komen box then soalan yang terpilih akan dijawab oleh REDMUMMY di sesi menerjah tersebut. SO apa kata kita tengok apa jawapan REDMUMMY pada soalan-soalan tersebut

LAYAANNNNNNN……

http://www.1tube.my/video/1976/Redmummy-di-terjah

Cumil kan REDMUMMY ni…. Aku rasa REDMUMMY macam si Gaby dalam desperate housewife tu….kecil molek jer.


Aku suka part last yang pesanan REDMUMMY untuk para blogger tentang….

*Nama/ URL blog

*Tujuan berblog

*Blogwalking & drop komen

*Apa yang perlu dan tak perlu di ceritakan

Korang ada soalan ke nak tanya kat REDMUMMY?

Lepas ni REDMUMMY ada buat sesi temubual ngan Dato" Siti Nurhaliza pulak.... ni semua projek bersama 1Tube.my


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails