Wednesday, March 2, 2011

Adakah Honda insight my new baby?

Sebelum aku crita panjang-panjang, korang layan dulu  New Baby from Honda Malaysia





Ni new baby from Honda bukan new baby aku yer... jangan silap pulak.
Dari minggu lepas aku nak crita pasal Honda Insight ni.... first tengok iklan kat paper terus rasa bekenan plak. Yang ni model Hybrid.... mesra alam sekitar gitu pastu dikatakan jimat minyak.

Nampak besar kan? tempat simpan barang kat belakang tu pun luas..memang selesa lah. Benda yang aku paling suka part dashboard yang nampak canggih....meter kelajuan pun digital cam model civic dan accord sekarang ni. Cuma yang tak berapa best ialah honda insight ni just ada dalam 1.3L jer

Harga under RM100K
semenajung: RM 98K on the road
Langkawi : RM90K on the road
Kuching, K.k, miri :RM99K on the road
Kalau nak tau lebih lanjut pasal harga korang boleh calculate payment DISINI

Tak puas tengok gambar yang aku tempek tu, korang TERJAH SINI banyak lagi yang boleh dilihat.
Tak pun, terus je p ke showroom honda.

*beza skit saja harga langkawi ngan semenanjung, selalunya beza banyak hampir 40%*


1 comment:

  1. depan dia semart...Kalau Mr.A tengok nih. mau meroyan puloks..

    InsyaAllah ct..Mana tahu ada rezki... Rezki semua kan di tangan tuhan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails