Wednesday, December 1, 2010

RM500 dah dapat RM100 sudah habis

SALAM

Pada yang kerja gomen hari ni dah masuk RM500 bantuan kewangan kedua dalam akaun uolls. Bagi tentera (maklumlah bini tentera) yang juga dikira sebagai kakitangan gomen, minta maaf bebanyak la sebab uolls punya RM500 lambat skit masuk. Bukan tak dapat tapi lambat skit so lambat skit la habisnya... kan selamat gitu. Jangan pula ada yang do p mengamuk kat UGAT kata tak dapat.
Berbalik pada cerita aku, Tadi dah p amik duit tu dan dah selamat pun menghabiskan RM 100.

Beli apa???
Aku beli baju kurung cotton dengan mengoder dari BFF aku di KL nun... Kat KL leh dapat RM50 ja sepasang kat sini aku tengok RM99. so aku pun oder la 2 pasang.. BFF aku cakap kalau yang ada manik kat tangan ngan leher cuma RM69 di First Lady. Tapi aku amik yang biasa je lah... lagipun aku dah bagitau hubby RM50 ja... nanti lari bajet pulak, kan jenuh nak kejar.... Walaupun tu duit aku tapi nak beli apa pun kena berbincang jugak ngan hubby cam tu juga ngan hubby dia nak beli apa pun dia bgtau aku dulu.

Kenapa jauh sangat beli???
Sebab utamanya kat KL murah banyak dari sini dan kena pulak ari ni hubby p KL so boleh la my BFF tu past jer baju tu kat Hubby. Sebagai gantinya aku tolong la belikan sotong mesin 2kg ngan chocolate Daim untk my BFF tu.

Ini barang my BFF pesan

Sotong cam ni la.. sedap ooo..
Yang ada gula pun ada, manis skit


Ni tak yah cerita memang sodap....

Dan ini pulak barang aku pesan

aku amik gambar ni dari http://www.getcelebrityfashion.com/
Tapi ni bukan yang au beli la... nanti dah sampai aku tunjuk yer... korang nak tengok ke?

Kalau ada yang teringin nak makan sotong cam kat atas tu leh la oder ngan aku...

RM500 korang dah susut cam aku ker?

1 comment:

Related Posts with Thumbnails