Saturday, December 18, 2010

Ada lagi yang nak mai langkawi?


Hujung tahun cuti sekolah pulak tu dah wajib ada sesi jalan-jalan makan angin.
La ni pun dah nak sampai penghujung cuti sekolah dah pun tapi masih tak terlambat lagi kalau nak p bercuti kat mana-mana. Nak mai langkawi pun boleh. boleh borong pinggan mangkuk banyak-banyak pastu kena tax bayar sendiri yer. Nak beli chocolate berguni-guni pun tak dak hal lah.

Aku minggu depan baru start cuti, seminggu ja. aku bercuti ni pun sebab pengasuh anak nak bercuti balik kampung lepas anaknya abis SPM. Hubby pun minta cuti jugak tapi tak tau lagi lulus ke tidak sebab sekarang ni opis hubby dengan audit ISO. Kalau lulus pun mesti dia akan kena datang opis bila dipanggil.
Tak kisah la sebab aku tak bercadang p mana-man pun cuti ni. Jalan-jalan pusing Langkawi je la, lagipun ada lagi tempat yang aku tak pernah p.

Kalau uolls mai Langkawi then jumpa ni di belakang si hitam, hon la yer... pastu kita jumpa kat simpang depan...hahaha




Drivernya kalu pompuan mesti aku.. kalau laki mesti hubby. Tak de orang len dah


1 comment:

  1. dulu pegi langkawi masa amana 7 bulan sekarang amana dah 3 thaun..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails