Friday, December 3, 2010

3 Ketul BE


Tak da apa nak cerita.... cuma nak habaq ct dapat lagi 3 ketul BE dari nuffnang. Ramai jugak blogger lain yang dapat BE yang sama cam ct



Jumlah kesemuanya 11 BE sedang menari-nari di

TQ NUFFNANG

note: ct banyak dapat BE tapi setiap BE tak banyak yang dapat. paling tinggi RM10 jer..
Uolls ada tak tip-tip nak bagi amaun $$$ tiap BE tu banyak..


4 comments:

  1. wahh...jelesnya...sampai 11 BE???
    aku ada 3 jek...
    yang mana total ketiga2 adalah Rm62.26 sajork...

    nak sikit be yang ada tu bleh???

    ReplyDelete
  2. @ciK mOt ©™
    amik la kalau boleh..hehehe
    3 BE dpt RM60++ aku ni 11 BE tak sampai RM30 pun...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails