Wednesday, December 1, 2010

Pilih-pilih mana uolls nak

SALAM

kali ni aku nak jamu mata uolls dengan Pen drive @ thumb drive.
Selau kita dok tengok yang biasa jer kan, bentuk empat segi cuma beza kecik besar dan memori nya saja.
Jom sama-sama kita skodeng Pen drive @ thumb drive yang lain dari kebiasaan
:
:
:

























Pilih-pilih mana satu yang berkenan..
Nak oder? MAAF ct tak jual
Berapa harga? MAAF ct tak tau
Kat mana nak beli? MAAF ct tak tau

Ini untuk tontonan uolls sahaja


8 comments:

  1. yg selipar jepun 2 comey...

    ReplyDelete
  2. ermmm...sabo jer laa...!

    ReplyDelete
  3. wah...
    mcm2 bentuk ada..
    mmg mnarik..~

    ReplyDelete
  4. alolooo comeynyaaa geramnyaa..nak satu!!!!

    ReplyDelete
  5. @wANieYZ
    sebelah je lah... lagi sebelah tak tau p mana

    ReplyDelete
  6. @kak long
    memang tengah sabo la ni kak long, kalu tak sabo nak je angkut semua ni.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails