Tuesday, November 16, 2010

Kenapa alamat Opis

SALAM

Aku ni rajin la jugak join contest kat blog sehinggakan aku ada buat 1 blog khas untuk join Contest, Giveaway, Lucky Draw dan yang sewaktu denganya.


http://thecolourfulisland.blogspot.com
(blog contest aku)

Bila dah join tu, ada la jugak rezeki aku menang..tak la banyak mana pun tapi ok la jugak, kebanyakanya dari jenis Lucy draw la, kalau bab buat slogan ngan contest yang mempertaruhkan gambar tu susah skit la nak menang sebab aku ni tak pandai nak buat slogan or entry yang meletop, gambar pun tak dak yang cantik cantik.

Aku lebih suka bagi alamat opis dalam urusan penghantaran hadiah yang aku dapat termasuk la jugak segala surat menyurat.Bil astro aja yang pakai alamat rumah Mengapa alamat opis??

Sebabnya ni


Ini keadaan peti surat di rumah aku. Peti tu asalnya berkunci tapi yang untuk umah aku ni dah rosak kuncinya. Aku duduk kat rumah sewa under LADA.Tak berkunci tu aku tak kisah la sangat asalkan surat ada dalam peti tu tapi bab budak- budak yang suka amik surat sepah-sepah di tanah yang geram tu. Ada yang sesetengahnya dibuka dan dibuang dalam longkang. Pernah jugak bil air umah aku 2 bulan tak dapat pastu aku tengok ada 2,3 bil ada dalam longkang mungkin termasuk yang aku skali.

Aku pernah Nampak dari beranda umah aku budak-budak ni dok amik surat-surat tu.. tapi aku tak pasti depa tu anak sapa duduk blok mana.

Uolls ada masalah cam ni?


1 comment:

  1. Alhamdullilah..saya tak ada masalah mcm ni coz peti surat depan rumah ajer (rumah teres)

    Tapi saya memang suka menggunakan alamat office sebab waktu office hour mmeang x ada kat rumah..so susah kalau ada barang yg nak dihantar

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails