Saturday, November 6, 2010

Kek Penceraian

SALAM

Hehehe.... tajuk aku.... selalunya orang cerita pasai kek perkahwinan ja, semua nak yang cantik-cantik dan bertingkat-tingkat. Ada jugak ka yang nak buat cam kek perkahwinan angkasawan kita tu...

Kali ni aku nak tunjuk skit kek yang berlawanan dengan perkahwinan iaitu
DIVORCE CAKE

Layan..
:
:









Ni kat tempat omputih sana nun... kat tempat kita tak dak kot yang nak buat cam ni...
tapi tak tau jugak la... orang kita ni kan suka tiru omputih.....


4 comments:

  1. hahahha..ada plak kan
    macam2 org putih ni lah. haha

    ReplyDelete
  2. ha ha.......... caner nak bersama2 memotong kek tu............???

    ReplyDelete
  3. bestnye! nk mtk share bole?

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHHAHAHHAHA ADE EK MCM NI HUHUHU RASENYE MMG MUSTAHIL LA KALO ADE PENGANTIN NK ORDER KEK MCM NI

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails