Friday, July 30, 2010

✿One drop perfume...aku nak✿

Badan Wangi Poket Berisi


(Raikan Lebaran Dengan Habuan)

 
Duit Raya Sehingga RM2,000,000

Untuk Dimiliki! Semua Berpeluang Untuk Mendapatkannya

MULAI 1 JULAI 2010

*Tiada Slogan

*Tiada Soalan

*Tiada Peraturan

Memandangkan perfume aku dah nak abis maka aku nak

Dulu pernah jugak try, memang best pon tapi tah la dah abis 1 kotak aku tak beli lagi sebab aku dah tertarik ngan AVON pulak.... hehe memang jenis tak setia pada yang 1 (bab brg jer tau bukan suami)
Lepas aku baca Paper tadi ada iklan tentang Voucer tunai dari RM50-RM400 yang ada dalam kotak
one drop perfume terus rasa nak beli ja... Kalau bertuah dapat la voucer tu kalau tak pun tak rugi sebab perfume tu memang berbaloi dengan harganya..

Sapa yang nak ngorat i kena pakai one drop perfume tau...

Nak beli online ke nak beli kat kedai????  tapi kat sini yang aku jumpa kat kios tu jenis packing lama tentu stok lama so mesti tak de voucer tu kan.... kalau stokis or dealer tu tak tau pulak kat mana.

2 comments:

  1. packing baru dia cun macam modelnya, hehehe! :)

    ReplyDelete
  2. yelah..cam nk beli lagi pulak..kumpul byk2 bgi hadiah..huahh..sronoknya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails