Friday, July 16, 2010

✿ Petrol...Diesel....NGV....gula ✿

SALAM

Hari ni rakyat malaysia dok bercerita tentang kenaikan harga petrol, diesel,NGV dan gula. Petang semalamhubby dah suruh aku p top-up minyak sampai penuh. Hubby duty semalam so aku yang kena drive... sampai kat petronas tu aku tengok ada dua tiga biji keta ja. Orang kat Langkawi ni tak tau lagi kot atau depa tak kisah sangat sebab naik 0.05 sen ja..
Apapun aku dah isi Full

Cukup bekalan untuk seminggu...

Bab Diesel ngan NGV aku tak kisah sangat sebab tak bersangkut secara langsung tapi bila pikir-pikir balik harga barang mesti naik jugak sebab lori angkut barang pakai diesel..... pas ni teksi, bas pulak naik tambang
Gula ni tak payah cakap la... serba serbi yang berkaitan dgn gula akan naik, dah la sekarang ni nak beli gula pun susah tapi aku 1 bulan 1kg ja gula kat umah sebab hubby sorang ja yang minum air bancuh ni... aku ngan anak-anak lebih pada air kosong.

sekadar hiasan
menu aku pagi ni

Fikir...Fikir....Fikir..... super slute


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails