Thursday, August 5, 2010

✿Hasil Pertama Bersama Adobe Photoshop✿

SALAM

Semenjak dua menjak ni, cam malas sangat nak buat entry... aku lebih kepada join contest ngan Giveaway di blog aku yang satu lagi tu... http://thecolourfulisland.blogspot.com/  Alhamdulillah.. ada lah menang skit-skit

Berbalik kepada crita aku yang sebenarnya tentang Adobe Photoshop. Aku memang ketinggalan la kot sebab sekarang baru kenai dengan benda alah ni selepas tengok banyak gambar yang cantik di edit di blog uolls. Sebelum ni aku guna photoscape (disyorkan oleh SIS SOMEL) tapi ramai yang cakap Adobe photoshop lagi best. Aku pun cuba la download free trial kat internet tapi malang sungguh bagi aku yang tak berapa cerdik IT ni. Then bila tanya hubby, rupa-rupanya hubby ada CDnya.

Dan Inilah hasil pertama aku

Aku jadikan wallpaper lappy

Ok tak?

4 comments:

  1. cantik tu..percubaan pertama yg menjadi..maya dr dulu nk belajar..boleh lah sikit2..tp x lah teror sgt...br jer minggu lps gi kursus adobe illustrator..seronok gak

    ReplyDelete
  2. maya~ boleh la skit2...

    ReplyDelete
  3. cantek!!! ai pon x reti gak guna photoshop nih!!

    ReplyDelete
  4. comey2..heeheheh...sejuk mata memandang~~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails