Saturday, July 3, 2010

saya tak nak barang ADIDAS free, uolls nak?

Aku dapat info dari Yantzyeem-yantzyeem

Kalau uolls nak barang free yang aku tak nak tu uolls kena isi sedikit survey di FootBallTheStar.

✿Setiap penyertaan yang ke 10 akan memenangi barangan adidas dan penyertaan yang ke 50 akan mendapat hadiah vuvuzela


✿Hadiah hanya boleh diambil pada 11 Julai 2010 from 4 petang hingga 12 tengah malam di Pavilion Kuala Lumpur, kalau tak ambil masa yang ditetapkan so kira sedekah ajalah.....

Syarat-syarat lain

✿Terbuka kepada rakyat Malaysia

✿Kajiselidik antara 1 Julai 2010 hingga 9 Julai 2010

✿Sekali aja untuk setiap IC

✿Satu hadiah sahaja untuk setiap participant

✿Hadiah tidak akan dihantar kepada pemenang

✿Hadiah tidak boleh ditukar kepada tunai dan organiser boleh tukar hadiah dengan benda yang sama nilai tanpa notis terlebih dahulu

✿Kalau dah menang print winning slip dan claim le hadiah

Kenapa aku tak nak barang free tu?

Sebab kalau kau dapat kena p amik hadiah kat Kula Lumpur...
Jauh tu... Langkawi - Kuala Lumpur
Kena naik feri,bas dan teksi baruboleh sampai kat Pavilion KL
Kalau naik Flight plak.. aku takde bajet
SO dengan keputusan yang aku orang kat langkawi tak nak barang ADIDAS dan VUVUZELA  maka peluang uolls untuk menang lebih tinggi dan  yang rasa nak, boleh la isi survey kat SINI



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails