Tuesday, April 27, 2010

✿Ummie_Mirahaziq dapat Cadbury chocolate✿

SALAM
Visitor 3333 yang bertuah adalah Ummie_Mirahaziq
So Cokelat Cadbury akan bertukar tangan

Ada Lagi ke yang nak???
Kalau Bukan Cadbury boleh??

Visitor bertuah yang seterusnya adalah yang ke 3666
 Print Screen dan buat 1 entry di blog uolls dengan tajuk
"saya nak Chocolate Langkawi"
Jangan lupa bagi link uolls kat komen box entry ni supaya senang la aku nak terjah.

Tapi sebelum tu uolls kena la buat sumbangan pada tabung nuff aku, nak cashout  beli cokelat.....




4 comments:

  1. ai saya ummie mira haziq
    thanks anjur kan contest nie best2...nanti saya email maklumat yerk

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah,

    memang ngeri short video ni..

    ReplyDelete
  3. salam ct,ksari nak try ler, ni linknya yer..
    http://saricorner.blogspot.com/2010/04/saya-nak-chocolate-langkawi.html

    ReplyDelete
  4. salam ct, nnti tgok link ni yer..tq
    http://saricorner.blogspot.com/2010/04/visitor-ke-3666.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails