Thursday, January 7, 2010

THANKS KAK DA

SALAM

Dah banyak kali kak da (my cousin) tolong aku.....entah bila dapat balas balik (tunggu ye kak da......akan ku balas jua insyaallah...) Bersangkutan ngan kes atan tu, pagi ni kak da antaq sms bgtau dia cuti..tak tanya plak cuti sbb apa..sbb aku minta tlg tengok atan kat HKL ka? (klu sbb tu aku sangat la menghargai..) Aku arap kak da dpt p tengok jap atan dan tolong guide syam cam na nak p HKL.

thanks kak da - belikan legging utk nureen
thanks kak da - kasi banyak baju utk naufal
thanks kak da - ajar aku ujudkan blog ni
thanks kak da - ajar aku deco blog ni
thanks kak da - buat banyak tutorial atas permintaan aku
thanks kak da - bagi idea2 yang bagus
thanks kak da - tolong aku kes atan


ALAMAK!  AKU DAH BERTUKAR JADIK MRS FROGGY



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails