Monday, January 18, 2010

KASUT BUAYA

SALAM

Kasut buaya??? eemm... penah dengar? tengok? beli? pakai? alah.. yang kasut dari plastik tu..
cam ni ha...



Kita slalu beli untuk anak2... mak & ayahnya pun pakai jugak kan? Dulu aku pun beli jugak untuk abang naufal tapi sejak dapat tahu kasut ni ada keburukanya so aku dah tukar yang lain... Bila tengok kat kedai atau tenet nampak cantik jer sebab ada macam2 warna dah tu bleh plak taruk katun2 macam bagai kat lubang2 depan kasut tu.... So aku ada baca & tengok benda ni kat tenet jugak la penah jadik cam ni pada pemakai kasut buaya ni...







Benda2 cam ni selalu jadik kat budak2 sebab kelalaian budak tu sendiri atau kegagalan mak ayah untuk  protek anak2 dan alert dengan bahaya....Asal p shoping ja..naik eskelator mata si mak dah melilau-lilau tengok barang2 tambah2 plak SALE!! SALE!!



Aku bukanya nak sabotaj kedai2 kat shoping mall,online atau pasar mlam sekalipun tapi cuma nak bagitau sedikit info kepada pemakaianya...



Jangan sampai jadi cam ni baru kita nak salahkan orang tu orang ni...saman sana saman sini....



2 comments:

  1. ouch! ngeri! kakak pun ada 1.. mahai, ok.. aku pun tadah kasut mahai lagu tu. tp la ni ntah dok mana ntah.

    ReplyDelete
  2. kaka da- yg ori mmg mahai la... aku beli kat pasar malam ja 5 hengget

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails