Thursday, August 12, 2010

✿Yummy... sos marinate mami✿

SALAM

Hari ni aku nak crita bab makan-makan yer... Minggu lepas aku telah menjadi food tester untuk sos marinate mami yang dijual oleh Budget Clothings melalui Facebook. Sos marinate mami ini adalah sos untuk diletakan pada ikan, udang, sotong, daging atau ayam sebelum digrill/ dibakar.Sos ini adalah homecooking so NO MSG dan NO PRESERVATIVE.

Sos marinate Mami

Aku cuba pada sotong memandangkan hubby baru jer beli sotong then aku gril guna oven ja sebab malas nak nyalakan arang lagipun duduk rumah flat ni bab bakar membakar kurang sesuai skit kot takut asap masuk rumah jiran. walaupun guna  oven aku balut sotong tu dengan daun pisang supaya ada skit aroma  daun pisang.


Sotong bersama Sos Marinate mami

Dan hasilnya
Siap untuk dihidangkan

Hubby cakap sedap, cukup rasa semuanya tak perlu lagi nak tambah apa-apa.
Sangat sesuai di bulan puasa ni kan? Berbuka dengan ikan bakar.... yummy...

Nak oder sila add

 untuk keterangan lanjut

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails