Thursday, August 19, 2010

✿Terima Kasih kawan-kawan yang komen dan Nur Sabrina✿

SALAM

Semalam lepas post entry pasai Nur sabrina (DISINI) bayak kawan-kawan yang telah komen di entry tersebut. OOO..... baru ct tau kalau letak email kat ruang url di shoutbox tu akan jadik cam tu... mana ku tahu.... tak penah letak email selalu letak url blog ja... hehehehe (sungguh kurang pandai aku ni)

Ada jugak yang cakap Nur Sabrina tu maybe secret Admire aku...Hahaha.. Biaq Betoi? blog picisan cam ni pun ada secret admire ke? kalau betul... aku sangat beterima kasih

Aku setuju  komen yang merasakan selagi Nur sabrina ni tak tulis yang bukan-bukan masih dikira ok lah tu.
Ataupun dia ni antara anonymous-anonymous yang selalu tinggalkan jejak di blog-blog tapi tak nak dijejaki balik...

Walau apa pun aku mengucapkan TERIMA KASIH banyak-banyak kepada yang mengomen di entry tersebut (entry ni dikira menjawab komen-komen uolls yer)

naiaariana
Cik aiLebiu
Zaire Husin
enchix landax
innz
nadya
pembunuh senyap
aliesha kirana
mahira oya
pinky pixie
Pada Nur sabrina juga TERIMA KASIH kerana menaikan trafik blog ni dan jangan segan-segan jenguk lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails