Wednesday, June 2, 2010

♥Wanita & Tentera♥



SALAM

Aku yang bekerja dalam kementerian yang majoritinya adalah anggota tentera mungkin dah lali dok tengok tentera ni samaada darat,laut atau udara...
Kerjaya ni memang sangat mencabar terutama bagi seorang wanita...
Aku tengok ramai jugak wanita di Malaysia ni yang memang berminat dalam tentera sebab aku kenal 4,5 orang yang sanggup berenti keja kat bank,kat pej pos dan lain-lain keja yang aku rasa sesuai dengan wanita semata-mata minat dengan kerjaya sebgai tentera...
Bila tengok diaorang yang dapat bertugas dibawah misi-misi di luar negara memang aku salute la sbb mampu meninggalkan anak dan suami demi negara.. kalau aku?? entah la.. kena p kursus 2,3 ari pun dah kelam kabut..
Bila cakap tentera wanita mungkin ramai yang dok bayang wanita yang kasar ala-ala tom boy, tapi cuba uolls tengok ni


Belgium

Brazil

Jepun

China

Greece

Italy

Repulik Czech

Dan

Iran

kan cantik tu....

p/s: aku suka tengok crita army wives dan sea patrol


9 comments:

  1. kagum tengok wanita yang jadi tentera....+ + yang jadi tentera udara... =) weiyuuu

    ReplyDelete
  2. wow, cute miut smuanya...syabas2

    ReplyDelete
  3. salam ziarah..me blogwalking...nice blog

    ReplyDelete
  4. wawa~ tak de cita2 nak join depa ka?

    sari~cantik kan?

    mamazarfan~ ct akan wat kunjungan balas..tunggu

    kak da~ betulX3

    ReplyDelete
  5. kiter suka dari jepun...so sweet & cute gitu

    ReplyDelete
  6. erm..jodoh ngn tentera tu...
    cite fevrite pon army..
    mmg kagum ngn dorg..;)

    ReplyDelete
  7. Tak boleh jadi tentera , penakut.

    ReplyDelete
  8. Ouh, mmg cantik :)
    tapi, semangat nak pergi ofis pun slalu tak de, ape lagi nk jd tentera..haih.

    ReplyDelete
  9. wahh sngt salute la diorg ni..
    aku nk pegang raifal pown dh tertonggeng mcm mane nk jd tentera.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails