Friday, June 11, 2010

Air Asia? atau MAS?

SALAM

Uoll mesti ramai yang selalu naik kapal terbang kalau tak selalu pun penah jugak la sekali atau dua kali...
Aku ckp camm ni sbb aku tengok masa Air asia buat Promosi FreeSeat ari tu ramai yang dok tunggu depan komputer nak mencuba nasib dapatkan FreeSeat tu....Ada yang dua tiga hari dok try, ada yang berjaya dan ada yang menyerah kalah cam aku ni...Payah sungguh nak dapat..asyik2 kena isi balik butir 2 tu... naik kematu jari aku ni dok isi menda tu... La ni pun ada lagi promosi Air Asia tapi Luar negeri tp tak leh la aku tak dak duit passport...


Mas pun apa kurangnya.. tapi aku rasa Air Asia lagi ligat promosi yang berbaloi-baloi. Aku nek MAS masa dapat Waren Ja... Firefly pun ok tapi tak banyak lokasi yang dia p..
Uolls perasan tak? Flight ni kebanyakannya di cat (cat ke?) dengan imej2 yang cantik sangat.
Aku penah gak nak amik gambo ngan flight yang cantik2 tu tapi tak sempat nak posing dah kena tegur ngan kru2 kat situ tak leh guna kamera@hanpon sehingga masuk ke terminal...HUHUHU terbantut niat aku
Rugi la aku kan?? kena plak Flight tu cam ni

Biru jeeeerrr..

Pink pun ada..

sapa minat TAZmania?

Made in China..

Dolphin terbang...

Merah Garang...

Nak p japan!!!!!!!

Alat muzik (Australia kot)

Kereta pun leh terbang...
Dan
sempena musim bola

Tetap menjadi Pilihan kU.....
seb bek hubby aku bukan kaki bola....


3 comments:

  1. 2la psl...
    blom smpt posing,
    da tbantut..
    pdhl klu guna nset pm,
    flight mode ap...
    ish3....

    ReplyDelete
  2. hehehe gambar kat kapal terbang yang lasttt sekali tuh,kita penah cakap kat akak kita 'kalau kita kena naik yang ni,xnak naik lah, bley?'.. heheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails