Friday, June 18, 2010

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Tag Dari Sis SomelƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SALAM

Buka ke blog pagi ni mata terus terpaku pada shoutbox ada "I TAG U" dari SiS SOmEL
So uolls layan je la yer...

1.adakah anda rasa anda hot?
TAK...ekon kat opis ni baru di servis so sejuk bangat

2. upload wallpaper yang anda gunakan skrg?

3. cerita pasal wallpaper tersebut
Hubby aku yang tukar ni.... kalu kasi lappy ni kat dia ada ja yg berubah

4.Bila kali terakhir anda makan pizza?
2thn lepas kot... huhuhu
Bila pindah kat Langkawi ni tak penah makan pizza dah sbb kat sini tak dak Pizza Hut @ Domino.
Kalau ada pun yg jenama apa2 tah atau kat pasar malam

5. lagu paling latest yang anda dengar?
Jika Kau Tak Datang...Siti Nurhaliza ngan Kris Dayanti
Dgr dari  ERA FM

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni...
Dengar ERA FM

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
"Mak" oleh anak-anak
"Ayang" oleh hubby
kat opis pun hubby panggil cam tu jgk

8. tagged lagi 8 orang


9. Siapakan orang no.1 kepada anda
satu-satunya Opismate aku
Opis aku kecik ja ada 2 staf awam dan sorang lagi Navy

10. katakan sesuatu kepada orang no.5..
Harap sudilah jawab TAG ni..

11.no 3 ada hubungan dengan sape?
Mr A.... iaitu Hubby Amyna

12.bagaimana dengan no.4 lak?
Mr SK.....iaitu Hubby Mar

13.pesan kepada orang no.6
Cepat upload gambo gigi biru tu....
nak tau apa gigi biru jom terjah ke blog ni 

14. kata2 cinta tuk orang no.2
Misz_Nierah i lap u sbb u baru je blogwalking kat umah i ni..

15. adakah no 7 & no 8 mempunyai persamaan?
Ya.. dua-dua blogger dan dua-dua jugak pompuan

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
1. Mak Ayahnya adalah cikgu...
2. Berjumpa jodoh melalui Chating...
3. Anak lelakinya mmg tersangatlah aktif....
4. Anak ke-3 dari 6 adik beradik...
5. Penah menyewa di Vista Angkasa....
Banyak lagi yg aku tau..hehehe

17. perasaan anda masa buat tag ini..
Rileks...sbb keja tak banyak
Lapor....Makan skit ja pagi tadi

18.adakah anda tau razman itu sengal?
Tak tau... sbb tak kenal pon sapa-sapa nama razman

19. gay or less?
Tah la... Ada aku kesah????

isk..isk... awat tup-tup timboi nama razman ni??? tak paham la...

5 comments:

  1. alalala..lama dh xmkn pizza yea..sporting la ibu naufal ni jwb tag..

    ReplyDelete
  2. wah, tag! suka2! hehe
    thnks taw...nnti ada masa, iznie buat ae... :)

    ReplyDelete
  3. baguih3 rajin jawab TAG.
    nantikan tag lain pulaaaa

    ReplyDelete
  4. wah tag bestnya..haha rajin ye jwb tag^__^

    ReplyDelete
  5. gigi biru terjah sini hehe...
    nanti wawa jawab taq tu k +____+
    tq *____*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails