Thursday, June 17, 2010

✿Bangau Malaysia Hinggap Kat Kerbau Bangla ✿


SALAM

Pernah tengok Bangau Malaysia? Cuba try p cari kat mana-mana Zoo..
Kerbau Bangla pulak? Kalau mat-mat Bangla tu mmg uolls selalu tengok  dah naik berbulu pon...
Tapi kali ni aku tengok kejadiaan dimana Bangau Malaysia yang putih-putih tu dok berkerumun kat 1 Kerbau Bangla.
V
V
V
V


Restoran Tomato Pantai Chenang Langkawi

Sebenarnya ni ari selasa lepas aku diajak untuk p makan Roti Canai kat Restoran ni..
Maka tepat pukul 10pagi 2 biji keta yang penuh menuju ke Restoran ni dengan misi memenuhkan perut dengan roti canai, Roti telur, roti tampal, roti kawen (macam-macam roti depa ni oder)
Sampai naik pening Mamat bangla ni nak amik oder ngan nak kira
(rujuk pic kat atas)
Bukan takat makan kat situ ja.. ada jugak yang bungkus lagi, mentang-mentang la Orang Misi Lubnan yang sponsor, tak cukup ngan tu ada jugak yang tambah lagi...Hubby aku la.


Dan dalam ramai-ramai tu aku sorang yang "pink"

Hubby tu, da abis makan apa lagi......... Take Fire la

Apapun TQ yer LILY sbb Sponsor kami ni. Slalu-slalu la wat amal jariah cam ni takat makan-makan apalah sangat nak dibandingkan dengan Elaun p Lubnan tu..hehehe




2 comments:

  1. ingat cita apa la tadi... good tajuk!

    hahaha pecah rahsia time keja p makan luaq!

    ReplyDelete
  2. wow cam sedap giler jer tu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails