Wednesday, May 19, 2010

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Sepagi di SMK Sultanah Asma Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SALAM

SMK SULTANAH ASMA???.. Apa aku buat disana?
Sebelum ni aku dah bagitau pada ENTRY INI

Tak la susah sangat nak cari sekolah ni sebab tak jauh dari pekan Alor Star.
Aku sampai awal so leh la tenang-tenang fikiran dulu...
Aku tengok ada jugak yang dok study lagik last-last minit ni.. AKU????
Oleh sebab sampai awal dan belum sarapan so aku pun cari la Kantin... tak jauh, sebelah dewan je pun.
Dah kenyang baru leh jawab dengan senang ati..

Suasana dalam dewan, awal lagi so tak ramai la.

Habis exam kul 12.30 tghari terus balik ke Langkawi...
Keputusan mungkin bulan september atau oktober baru dapat
so...TUNGGU....


3 comments:

  1. hehehe..tetap x berubah..
    sekolah ku terchentaaaaa~

    ReplyDelete
  2. sireben~ la...ex-asma jugak ka?

    ReplyDelete
  3. kak da~ mmg cam zaman penjajahm pon..aku tgk papan tanda nama2 pengetua dari tahun 1930an..sebelum merdeka lagi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails