Tuesday, May 11, 2010

♥ KPSL...OOO...KPSL ♥

 SALAM

Peperiksaan Kenaikan Pangkat Secara Lantikan ke Penolong Pegawai Tadbir (N27)
Tarikh:18 April 2010
Bahagian: A
Pusat Peperiksaan: SMK Sultanah Asma Alor Setar

Aku harap kali ni aku dapat lulus exam ni....Tinggal 1 paper ja lagik..
 2007 lulus paper C
2008 lulus paper B 
 2009 gagal paper A
2010 ulang paper A lagik

Rata-rata aku tanya member-member depa semua mudah jer lulus paper A ni, tapi aku ni awat tak
lepas-lepas lagi ni!!!!
Paper A ni tentang Arahan Pentadbiran,Arahan Perbendaharaan dan Stor. Selalunya aku memang tak konfiden sangat bila jawab bab stor...
Tahun lepas aku amik exam ni masa dalam cuti bersalin, seb bek dah lepas pantang...
So, stop blogging buat sementara waktu then tumpukan pada KPSL.. Boleh ke?
Aduh...pasti aku merinduinya..

p/s: masih ada tag yg belum dilangsaikan...
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails