Wednesday, May 5, 2010

✿Horey..Horey aku dapat RM2 juta✿


SALAM
Nampak tak duit tu??? Klu tak nampak alamat 3 kali jumaat......(gurau jer)
Aku kena TAG dari Dyea Irdina
Kisahnya Dyea ni kasik RM2 juta tu untuk aku berangan jer..bukan betul pun..huhuhu

1. cam biasa la ckp sapa yg baik ati antor tag ni
Dyea Irdina

2.tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan layan berangan bersama2 korng
-Sis somel (kak da)
-umme maisarah (dek bab)

3.dah tag kn la jenjalan war war kan kat kwn korang kan yg korng nak bg 2 juta kat dorng
sudah pasti

4.Apa agaknya angan angan korang tu?

korang berangan nak buat per ngan duit ni

 Pertama.... pastinya nak langsaikan utang paling mahal yg aku ada

walaupun atas nama my hubby tp klu utang dia utang aku jugak

Keduanya...Nak langsai utang lagik..

Rasanya tak nak tukaq yang len tapi nak tambah mungkin kot...

Ni idaman ku...

Ketiga.... nak buat bisnes maybe kedai Makan kot...


Keempat... beli rumah then buat sewa, kat area KL la sbb sewa leh mahal skit


Yang lebihnya duit tu untuk pengajiaan anak-anak
Insyallah..aku harap anak-anak aku dapat melanjutkan pengajian di peringkat yang tertinggi dan berjaya dalam hidup diaorang...
So, tak payah susah-susah isi borang bagai nak mohon PTPTN.
 Takat tu ja kot..

5-Cuba korang cakap camner kita nak dapat duit banyak camni kat dunia reality ek..
-Menang peraduan cam Power root tu yg hadiah juta-juta
-Main saham yang untung Gila-gila punya..tak penah rugi
-belakang umah aku ada minyak, leh buat lombong carigali minyak then jual jadik kaya cam Sultan Brunei
-Jumpa harta karun...

Ok..itu saja untuk hari ini
Bye


1 comment:

  1. salah taip komen kat citer singapore la plak..ahakzzzzzz niwayy ten q....lain kali nak wat tag yg lagi best tungguuu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails