Tuesday, May 25, 2010

♥Hobi terbaru Nureen♥

SALAM

Masa tak leh jalan lagi, penat nak kena dukung jer... dah leh jalan,Penat kejar ngan tangkap pulak..
aku maksudkan...anak dara aku yang sorang ni...Nureen
Sekarang dah pandai jalan so p mana2 pun tak mau dukung, nak jalan sendiri. Kalau kat umah ok la adik oi.. ni, kat pasar raya...Nanti abis semua barang kat rak tu dia tolong simpan kan..Kisah di pasar raya nanti aku crita sbb tak de gambo...
Ari ni tentang hobi baru Nureen iaitu


video

Pantang aku letak beg tu kat bawah. Alih-alih tengok dia dah dok heret dah... tu tak kira selongkar segala bagai dalam beg tu..

Bila dah besar nanti pasti aku rindu gelagat dan keletah ni...



2 comments:

  1. jom nureen...kita jalan2...dh pakai beg dh tu...hehehe.. ;)


    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KELEDEK MANIS

    ReplyDelete
  2. amboiii bejalan sakan dia no. nanti leh lawan ligan ngan afiQ pulak hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails