Friday, February 17, 2012

Underwaterworld Langkawi

As salam

Dah lama tak pegi underwaterworld, sejak balik keja kat sini tak pegi lagi...dulu pi tak dak penguin pon..La ni dah ada so teringin gak nak pi tengok...hahaha
Korang pun dah tau kot ada apa dalam ni.. so layan gambar je lah




 Aduhai.. bolat sungguh Naufal tu

 Ni, Naufal yang suruh Ct snap...nak gambar ngan popcorn ikan katanya...
Belakang tu ada pertunjukan ular..Ct tak tengok pun, takut jugak besar gila ular tedung tu. hubby jer yang tunggu situ..





 Dah penat jalan dalam tu...menunggu hubby amik kereta kat parking

Harga tiket untuk yang ada Ic alamat Langkawi...separuh harga so kalau nak tau harga sebenar sila darab 2
dewasa RM14
kanak-kanak  RM9

Langkawian Karnival Promo
Harga ada subsidi dari EDEN Berhad

*TaTa*


6 comments:

  1. Bestnya!!!!!!
    Last kami p tahun 2009 akhir tahun.. ;)
    TC & Happy Weekend! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langkawi dekat jer kan??? mai la lagi

      Delete
  2. kak ct
    nnt saya pi langkawi kite jumpa2 ek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.. nnt nak mai PM kat FB yer...leh jumpa

      Delete

Related Posts with Thumbnails