Thursday, February 2, 2012

Cer Posing Molek Skit

As salam
Dah penat pak cik tu kayuh beca bawa kami....singgah la kat depan bangunan kaler merah ni
(still tak tau nama) malas nak google..tempatnya cantik sangat untuk berphotoshot..masa tu ada jugak pengantin cina dok PS kat situ...
memang masalah ngan budak dua ni kalau suh posing nak bergambar...jenuh nak kepong tu pasal banyak gambar nampak Ct dok pegang depa ja...kalau tak, belum sempat snap dah berjalan sana sorang, sini sorang

Tebongkok-bongkok dok pegang depa takut lari

Naufal dah dapat ais krim so apa pun tak peduli dah


Amik gambar candid ja lah

Yang ni tak tau la apa pesen depa berdua tu

Last skali...naufal tayang body dalam bilik
bilik kecik ja ni.. hotel bajet la katakan


1 comment:

  1. Gambar last sekali yg x tahan nengok tu..
    Hik3!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails