Thursday, November 5, 2009

~PENGHARGAAN~

First yang aku nak tulis dalam blog ni adalah “TERIMA KASIH” tentunya pada my cousin UMMI SHUHADA n UMMI MAISARAH sbb diaorang yang paling banyak tunjuk cam na nak buat blog ni. Dari “0” hingga ujudnya blog ni diaorang yang beri aku panduan. Sebelum ni aku penah dengar tentang blog tapi mmg jarang aku layan blog ni kecuali beberapa feberet (gosip artis la….)

Aku nak kongsi crita skit cam na aku bleh terjun ke dunia blog ni….

Jeng…jeng…jeng…

Al-kisahnya beginila,pada 08 Oktober 2009 (birthday aku le…) my hubby telah presentkan laptop..he..he..(dah lama aku nak benda ni, asyik guna komputer kat opis ja) so aku pun terus YM ngan cousin aku yang sorang ni (kak da) then dia pun crita la ttg blog. kak da dah ada blog dari tahun 2008 lagi, sian kat aku yang ketinggalan ni… so crita punya crita dia suruh aku buat blog tapi cam na ye?....kak da ajar aku satu persatu dari buka akaun gmail hingga la cam na nak edit benda2 dlm blog. Yang bestnya sesi pembelajaran aku ni hanya guna YM, kami akan berhubung then kak da bagi guide melalui YM so aku ikut 1 by 1 and last inilah hasilnya…..aku mmg puas ati bila tgk hasilnya walau x secanggih cam blog org lain

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails